уторак, 2. октобар 2012.

"Hteo sam samo da je volim"


Svi na licu imaju neku boru koja ih podseca na neke lepe dane ,,, dane nevinih ljubavi ,,, Svi u sebi kriju tu tajnu ,, a neki je otkriju pa naprave belaj ,,, ja je krijem vec dugo i kricu je do kraja zivota ...
Tako to ide: najpre nekome oprostis nesto, a onda oprostis sebi sto si mu oprostio. Kao vakcina: primis najpre malu dozu, vrlo malu, koliko mose tvoj organizam da podnese i odjednom postajes imun i na ono najgore. I ne primetis kada si postao drugi sovek, kako te se neki virusi ne doticu, kako je neki deo tebe, nezan i osetljiv, nestao zauvek...
Ja nisam hteo da menjam svet, meni je ovaj bio dobar. Nisam virio u mikroskope tragajuci za virusima neotkrivenim, nisam listao enciklopedije, isao na prosek..ja sam samo hteo da je volim u Novom Sadu, na Dunavu, gde je postojao jedan stari gvozdeni most, preko kojeg je prelazila nekad, raspustajuci one svoje kose kao mrezu svilenu u koju su se hvatale vlati mesecine,kao glupe deverike..Ja nisam hteo da menjam svet, meni je ovaj bio dobar..hteo sam samo da je volim, na Novom Sadu,na keju, gledajuci u tvrdjavu koja je porazena, posle toliko godina, i ljubeci je pod onim mostovima…kojih nema vise...

„I mada svaki put uredno nesto pozelim, zelje mi se bas i ne ispunjavaju… Negde je zapelo… Mozda se ispunjavaju nekome drugom? Ne bi bilo prvi put… Nema veze, ne ljutim se. Dobre su to zelje, steta bi bilo da samo tako propadnu…“ht
Ona me voli, znam. Ok, ne suvise. Al' taman dovoljno da krisom uzdise kada me traceri ubace u semu. Skripucu oblaci pod njenim nogama, ne da se ludica tvrdoglava. Stavise, pise udzbenik na istu temu. Samo je vetar sretan, vrti se k'o baletan u svojoj sivoj pelerini, dok moje misli traze kako se ono po naski kaze ta teska strana rec - izvini...
Ja sam momak staromodan. Prevazidjen. Po mojoj religiji, moja zelja je samo pola zelje ...
Lepo sanjaj, mali misu nabaren. Ko zna da li ces mi ikad vise biti tako blizu? Mozda cu se kajati, mozda cu morati da se napijem svaki put kad se setim ove noci ... Neka ...
Ako ikad budemo spavali zajedno, to ce biti onako kako sam zamislio. I kako Bog zapoveda. I niko nece spavati za vreme tog spavanja ...
Laku noc, njene pospane oci ... "

Нема коментара:

Постави коментар