четвртак, 27. септембар 2012.

"Nisam ja ta koja bira"



Uspavljuje me misao na tebe,tako dalekog,nestvarnog i nedorecenog.Najednom ostalo je tako malo,par secanja i razbacanih slogova na ono nase vreme.Nemirnim prstima u masi pokusavam pronaci tvojelice,jer ne zelim da te vreme preda zaboravu.Jos uvek te trebam,da bar na tren zastanem u redove tvoje duse,jer nekako je uvek ovo bilo nase vreme.Zato se udaljavam od svih,i ocajnicki pokusavam da pronadjem put do tebe,ovde sve nekako nosi tvoj predznak,a to je nesto jace od mene.Nisam ja ta koja biram,srce je jace.Zato pomno proucavam svaki tvoj korak,nadajuci se kako te jos jedno novo svitanje spajanje misli uz strob svetla,grljenje uz sum mora seca na mene.Do tada nemoj da te uplase nemirni talasi,prosiri svoje horizonte i shvatit ces...Da sam tu... Tik uz tvoje rame...Jer gde zavrsava more tu pocinjem ja i obrnuto...Sve samo da bi bila uz tebe

Нема коментара:

Постави коментар